Raktinių žodžių tyrimas

09/19/2019

KODĖL RAKTINIŲ ŽODŽIŲ TYRIMAS UŽIMA ĮPATINGAI SVARBIĄ VIETĄ SEO PROJEKTE AR SKAITMENINĖJE RINKODAROJE (SEM)?

rinkos raktinių žodžių tyrimas
rinkos raktinių žodžių tyrimas

Siekiant kokybiškai ir profesionaliai atlikti SEO ar skaitmeninės rinkodaros projektą, rinkos raktinių žodžių tyrimas - tai darbas NR.1! Ir nors daugeliui tai atrodo vienkartinis dalykas, tačiau jis turi būti atliekamas reguliariai.

Raktinių žodžių tyrimas suteikia šansą mums įsiklausyti į savo kliento poreikius, įpročius, galimybes. Juk Jūsų tikslas ir yra išgirsti tai, ko reikia rinkai ir jai atsakyti!

Niekam nepaslaptis, kad internetas šiandien yra svarbiausias kanalas pasiekti vartotojus. Internetu pasiekiama net 50 proc. pasaulio populiacijos, o tai yra 3,77 milijardai žmonių! Ir apie tai negalvoti - tiesiog negalima, nes Jūs turite visas realias galimybes pasiekti pusę pasaulio gyventojų. Jums tik reikia suprasti, kokį turinį jiems pateikti.

Kadangi internetas topo neatsiejama mūsų gyvenimo ir verslo dalimi, skaitmeninės rinkodaros priemonių pasirinkimas taip pat tapo labai platus. Šiai dienai pagrindinės skaitmeninio marketingo tendencijos - tai turinio rinkodara, "big data", socialinių tinklų marketingas, optimizavimas paieškos sistemoms ir pan. O kiekvienam iš jų raktinių žodžių turimas yra gyvybiškai svarbus!

socialinis marketingas
socialinis marketingas

Taigi, kai mes žvelgiame į Google Analytics rezultatus jie mums paaiškina, kokius raktinius žodžius ar jų junginius lankytojai įveda į paieškos laukelį ir taip ateina per natūralią, kitaip dar vadinamą organinę, Google ar kitos sistemos paiešką. Taigi raktiniai žodžiai padeda suprasti, kaip Jūsų verslas yra atpažįstamas ir kaip jį suranda tikslinė auditorija interneto platybėse. Raktinio žodžių tyrimo dėka Jūs suprantate, kokį turinį reikia pateikti rinkai.

Raktinių žodžių tyrimas yra jūsų internetinės rinkodaros pagrindas ir turėtų būti lemiantis kiekvieną Jūsų priimtą sprendimą. Tad, kaip jau minėjome anksčiau, jei nežinote, kurie raktiniai žodžiai nukreipia vartotojus į jūsų svetainę, vadinasi Jūs negalėsite skatinti srauto į Jūsų svetainę, didinti pardavimų bei investicijų grąžos.